Archiwum spotkań Klubu Mam

Nadrabiamy zaległości - teamtyka spotkań klubu mam

10 marca 2015 - Dzień Kobiet

Zabawa taneczna dla mam.


17 lutego 2015 - Bal Karnawałowy

W Klubie Mam świętujemy dziś podkoziołka! Zapraszamy na bal przebierańców w ostatni dzień karnawału, połączony z pierwszą rocznicą powstania naszego Klubu. Godzina: 17.30, Klub Kopernik. Prosimy przynieść coś do picia i jedzenia. Do zobaczenia!


 1 lutego 2015 - Warsztaty psychologiczne "Motywacje"

Zapraszamy na wtorkowe spotkanie klubu mam (17.30) - proponujemy warsztaty "Motywacje" prowadzone przez psychologa.
Jedną z metod motywacyjnych jest wizualizacja naszych celów. Nauczymy się robić "mapę życzeń" i dowiemy się jak to działa. Porozmawiamy o tym jak chciałybyśmy zmienić nasze życie codzienne oraz zastanowimy się jakie zmiany zależą od nas.
To ciekawe doświadczenie na pewno wywoła dużo pozytywnych emocji u każdej z nas. Zapraszamy!
Prosimy przynieść: karton/duży arkusz papieru, klej, nożyczki, czasopisma lub gazety, ulotki, długopis oraz swoje zdjęcie.


25 stycznia 2015 - Cała Polska Czyta Dzieciom

Zapraszamy na spotkanie klubu mam w Klubie Kopernik! Wtorek, godzina 17.30.
Będziemy rozmawiać o czytaniu dzieciom oraz akcjach Fundacji "ABCXXI - Cała Polska Czyta Dzieciom.
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego "Miasto Demeter"?

Skarpetkowe Stworki